lördag 5 maj 2012

Endorfinglad

Jag har äntligen kommit igång med träningen på det där sättet som jag tycker om och älskar. Jag menar vem sjutton tycker inte om att cykla ena dagen, träna styrka den andra, jogga den tredje, bootcampa den fjärde. Variation är nyckeln till succé när det kommer till träning i mitt liv. Jag gillar att utmana hjärnan. Lura den lite, för att på det sättet lura kroppen.

Idag körde jag BootCamp för några av mina vänner och bekanta. Trots snöblask, regn och lite småtråkigt väder så blev vi åtta personer. Jättekul. Kul med sällskap. Det verkar som de flesta trivdes så det blir en fortsättning. Nästa lördag kör vi igen.

Endorfinerna punpade i kroppen efteråt.

Nu kommer det en kompis hit, vi ska käka mat och kanske dricka några glas vin. Prata och så.

Inga kommentarer: