onsdag 2 december 2009

Jag får liksom ingen ordning

Eller jo, det är ju det jag får - till slut. Men det har varit stressiga dagar, fast egentligen ganska trevligt det med. Nu är allt mer eller mindre klart för resan. Det verkar som jobbet kommer att bli ännu bättre till våren. Så jag har mycket att komma tillbaka till efter resan. Det känns superfint. Jag gruvar mig lite för flygningen för det är ganska många timmar, skulle vilja trycka på en knapp och så var en framme på Bali.

Det är så roligt för så fort jag tänker på Bali så hör jag genast rösten ur filmen Masjävlar: "för när jag var på Bali" . Otroligt kul att tänka på att jag kommer att kunna säga så och med äkta dalmål.

Hihi.

Nog om det, nu måste jag ut på en liten promenad med Nisse. Det är minusgrader och alldeles becksvart utanför fönstret.

Inga kommentarer: