måndag 30 november 2009

Det börjar närma sig

Tiden går fort, på söndag flyger jag iväg mot förhoppningsvis en något varmare plats. Det är mycket jag ska ordna och fixa innan jag åker iväg. Det blir en spännande vecka om man säger så. Det kommer bli jättekul och spännande och nu äntligen så ska jag verkligen göra det. Jag som längtat dit i så många år. Nu ska det äntligen ske. Det är nästan lite skräckblandad förtjusning. En dröm som ska slå in, tänkt om det inte blir som jag har trott? Tänkt om drömmen blir en mardröm? Eller tänkt om det blir alldeles fantastiskt!

2 kommentarer:

annso sa...

Ha det fantastiskt, fantastiskt underbart! Kan ju inte bli annat på en paradisö med en underbar tjej! :)
KRAM! Ta hand om dig!

Unknown sa...

Tack så mkt, jag ska göra mitt absolut bästa! *kramar om*