tisdag 3 november 2009

Tillbaka

Så där ja, då är jag tillbaka. Tillbaka i Oslo och tillbaka här på bloggen.

Jag har haft en helt fantastisk helg. Finnmark är verkligen helt annorlunda och härligt. Vackert på sitt karga sätt. Månlandskap.

Men om jag säger så här, jag är fortfarande "förkyld" så det har varit jobbiga dagar samtidigt som jag har njutit varje ögonblick. Jag har levt på nässpray, ipren, alvedon och halstabletter.

Vi bodde i deras stuga, badade bastu och eldade i spisen. Åt god mat och spelade massor av spel, yatsy, kort, kinaschack och fia med knuff.

2 kommentarer:

Sandra sa...

det låter som att du haft en superhärlig helg...trots förkylningen.... :)
måste ses snart finaste vännen, saknar dig massor!!!!
KRAM!

Lena sa...

Jaa nu får vi snart få till en dejt, är rädd för att det inte blir förrän nästa år någongång! Tiden går så fort. Kramiz