fredag 13 november 2009

Nyspinnad och mysigt

Jag vet inte om det finns ett ord som heter nyspinnad, men jag tycker om det ordet. Det kan vara så att jag helt enkelt hittat på det. Det betyder helt enkelt att jag precis avslutat ett spinningpass. Jag ær med andra ord nyspinnad.

Jag har några timmar till i receptionen innan jag får helg. Jag bloggar på arbetstid, fy skæms Lena. Ett litet jobbryck blir det imorgon, då det blir ett till spinningpass som instruktør.

Det snøar eller det har i alla fall snøat. Det ær vitt. Det ær mysigt. Jag reser snart till Bali.

Konserten igår var vældigt bra, æven om jag inte kænde igen alla låtar. Han spelade en hel del från nya skivan som jag inte lyssnat in mig på øverhuvudtaget. Fast det var bra. Hans texter ær ibland otroligt bra, inte alla men en del.

Jag træffade en gammal kompis igår. Anna med kille. Jættetrevligt vi fikade på stan i ett cafe`som jag tycker ær supermysigt. Gammal inredning och goda kakor. Mums.

Livet i Oslo kænns bra.

Inga kommentarer: