tisdag 3 november 2009

Vecka 2 av 4

Jaha, här pratar vi hälsomånaden som glömdes bort i all förkylning och hyttekos. Ja, det har inte riktigt varit min vecka om en ser till hälsomånadens lista. Jag har brutit mot flera av punkterna. Men så kan det bli.

Jag tränade på som vanligt, första delen av veckan.

Måndag - Morgonpromenad 45 min, Spinning 55 min, Styrka 30 min (som instruktör)
Tisdag - Morgonpromenad 30 min, Spinning 55 min, Easylife spinning 30min (som instruktör)
Corebar 55min
Onsdag - Morgonpromenad 60min, Styka 60 min (som instruktör)
Torsdag - Morgonpromenad 30 min, styrketräning 30 min
Fredag, lördag och söndag har det inte blivit någon form av träning. På grund av sjukdom och på grund av resan.

Jag har passat på att njuta av livet där uppe och ätit god mat, druckit vin och ätit godis.
Jag har druckit mängder av kaffe för att orka hålla mig vaken.

Nu är det ny vecka och nya möjligheter. Back on track.

Inga kommentarer: