torsdag 26 november 2009

Toktorsdag

Det ær en helt galen torsdag idag, i och før sig otroligt kul också men jag kænner mig redan trøtt och ska jobba hela kvællen till 23. Jobbdagen børjade kl 8:30 vilket innebar att jag fick lov att ta mig upp kl 6.30. Det ær så det ær nær man har hund som måste ut på morgonpromenad och så har vi dessa bilkøer.

Det vore gott med kaffe.

Jag har masserat och varit på inkøpsmøte, sedan har jag filmat mig sjælv som instruktør før corebar som ska skickas in før certifiering. Nu har jag receptionsjobb framfør mig och en timme med corebar. Det ska jobbas med shoppen, jag ska ordna med rea och adventskalender. Något som var mycker populært førra året, varje dag så drar vi en vinnare som får en jættefin present, allt från en vattenflaska till en træningstrøja. Jag ska æven se till att få i ordning en bestællning før høsten 2010, dær det kommer tas hænsyn till budget och så vidare.

Det vore som sagt gott med kaffe. :)

Inga kommentarer: