tisdag 2 februari 2010

Plötsligt så händer det

Jag sitter här och önskar att jag hade obegränsat med pengar. Nu kanske jag skulle skriva något fint om allt skit som händer i världen och vad jag skulle göra för att hjälpa de människor och djur som lider. Och det skulle jag.

Men idag är jag egoist. Jag vill shoppa. Jag slängde otroliga mängder med kläder under flytten och jag har inte mycket att ropa hurra över i garderoben som det ser ut nu. Det var skönt och välbehövligt att göra en rejäl rensning, gammalt och utslitet. Jag skulle vilja shoppa. Köpa toppar, tunikor, jeans, snygga vita sneakers, mössor, en ny jacka, några fler sjalar.

Jag går i träningskläder mest hela tiden och just idag så är jag så oerhört trött på det. Jag behöver uppdatera min garderob. Så är det bara. Så om ni har lite pengar över och känner för att göra mig glad.... ;)

Inga kommentarer: