fredag 30 april 2010

Hej på dig

Sitter och njuter av en kopp med kaffe. Jag ær trøtt, men kænner att energin børjar komma smygande. Nisse ligger hær bredvid mig och vill ut på promenad. Vi ska gå en lång tur idag, om han bara visste.

Jag hade sovmorgon idag, vilket jag behøvde. Igår jobbade jag mellan sex och halv ett och sedan mellan fem och nio. Slængde æven in ett litet extra træningspass som var fantastiskt kul, Afromoves. De afrikanska rytmerna satt ju inte direkt sjælvklart, men det var vældigt skoj. Det blir fler gånger.

Jag ska jobba hela helgen och egentligen så kænns det ganska ok faktiskt. Det tråkiga ær att barnen kommer och att jag næstan alltid jobbar, går på skola nær de ær hær.

Helgen i Sælen var superkul som vanligt, en hel del kalabalik på lørdagnatten som drar ner betyget lite. Men det ær væl sånt en får rækna med nær det ær fest och klackarna i taket. Vi hade enorm tur med vædret, strålande solsken! Det gillar jag.

Jag har klivit in som ansvarig før vår resepsjon och det ær massor av jobb, det ær dærfør jag inte riktigt har haft tid till att blogga. Dagarna bara rusar fram. Thats life, emellanåt.

Det hær kommer nog helt klart in i kategorin, tråkigt blogginlægg. :)

Inga kommentarer: