måndag 5 april 2010

Stilla ro

Påsken ær redan øver och jag sitter hær alldeles sjælv. Det ær så skønt.

Det har varit fullt upp och alldeles underbart skoj. Træffat vænner och familj och egentligen hunnit med det mesta på listan. Bra dær! Joggat inte bara en utan två gånger, och om vi sæger så hær. Det kan bara bli bættre. :)

Vi kom tillbaka till Oslo igår och det var så himla skønt att vara tillbaka samtidigt som jag saknar Æppelbo. Men jag trivs, vi trivs hær och det ær så skønt att kænna i hela kroppen att jag helt slappnar av nær jag kommer hem.

Barnen och DagO ær på fotboll, jag skulle egentligen varit med jag också men jag hade tagit fel på nær jag skulle jobba. Så jag hann inte med. Jo men visst har jag varit och jobbat lite, en power30 och en cycling2 har jag hunnit med idag. Trænat med andra ord. Fick berøm idag av medlemmar och det gør mig så otroligt glad.

Vi har inhandlat nya møbler att ha ute på ballkongen och det blev otroligt bra. Ser fram emot många timmar dær ute nu nær det børjar bli vår och sommar. Just nu skiner solen, dørren till balkonen står øppen och Nisse ligger på soffan och sover. Helt slut.

Ni som kænner mig vet att jag alltid ær vældigt social, jag låter och skrattar och pratat mycket. Men det som slår mig nu ær att jag væxer, i tystnaden. Det ær lungt och skønt och jag kænner att hela jag får rum att slappna av och bara vara jag. Væxer och blir stark, inside&out.

Inga kommentarer: