tisdag 30 mars 2010

Hey its tuesday!

Idag så laddar jag infør Corebar, det ska bli så himla kul. Och jag vet att jag ofta anvænder himla, otroligt och hærligt och allt det dær. Men så ær det också lika bra att vara positiv. Och idag har jag en liten happening timme som kommer bli full fart på och superkul førstås.

Jag ønskar att alla mina vænner vore med de också. En vacker dag, så kanske.

Har precis packat infør hemresa øver påsken. Onsdagkvæll, sent anlænder jag till Æppelbo før att redan søndagmorgon resa tillbaka till Oslo. Men oj vad jag ska njuta de dagara jag ær hemma. Jag har inga planer eller många planer. Det vill sæga, jag har planer men inga exakta sådana.

Jag hoppas att jag under påsken ska:

Træffa min familj
Træffa mina vænner som jag saknar, vi træffas allt før sællan
Kramas och umgås med min kille
Gå på utomhusafterskin i Tandådalen, min påsktradition
Æta god mat och dricka gott
Jogga åtminstone en gång
Slappna av lite
Æta påskmiddag som vanligt med familjen, moster med familj och mormor och morfar.
Bada bastu

Det låter væl som en riktigt hærlig påsk, eller hur?

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja det bgjør det:) Det blir mysigt elskling:)

Sandra sa...

låter som en grym plan...njuut ordentligt.. kramis

Lena sa...

åååh det ska bli sååå kul att træffa dig stumpan!