torsdag 9 april 2015

Bara två!

Jaha, då har jag befunnit mig i Egersund hela dagen. Jag har träffat två kunder. Att träffa två kunder tog idag precis hela dagen.

Jag har pratat gelato, jag har pratat strössel, jag har pratat lite liv och alkohol. Jag har gjort gelato.

Det enda negativa med dagen var att lunchen blev sen, 15:30. Alltså, det var inte bra. Det ställer liksom till det för fröken blodsocker.

Så när jag satt i bilen på väg mot Stavanger där jag sover inatt, så visste jag inte riktigt om jag skulle träna eller inte. Ni vet den där känslan när det saknas energi, självklart på grund av en skitdag rent matmässigt. Fast jag bestämde i morse att jag skulle träna ikväll, för jag gav mig själv en sovmorgon också mitt i allting annat. Enda till halv åtta liksom, det är lyx det!

När jag kom till hotellet (by the way - bästa hotellet, Clarion energy) så bestämde jag mig för ett snabbt benpass. Ett himla bra sätt är alltså att se på klockan, boka bord i restaurangen och sen se till att tiden är knapp. Det var bara att rusa upp på rummet, kasta på sig träningskläder och så var jag liksom igång. Hade jag börjat slappa på sängen, då hade det nog varit tvärkört.

Så det blev ett effektivt och gött benpass. Ett bra pass trots allt. Sen åt jag mat och nu så har liksom det flowet vänt för jag blev chokladsugen. Gissa vilken del av månaden det är? (näääää jag är inte gravid........). Så nu en chokladkaka senare så försöker jag intala mig att choklad måste väl ge extra prima kvalitet och byggmassa till mina fina muskler? Visst?


Inga kommentarer: