onsdag 20 juli 2016

Bästa tips mot en motig dag!

Igår var min dag så oerhört trött och tråkig. Typiskt för den andra dagen en jobbar efter semestern?  Det kändes så, jag var liksom inte i fas på hela dagen.

Så skönt att då avsluta dagen på bästa sätt.

Givetvis med ett träningspass.

Ett härligt, gött, jobbigt kettlebells pass tillsammans med gänget.

Jag kände mig faktiskt stark.

Upplägg som följer:

Uppvärmning:  ca 10 min
Block 1: 
Stege med Get up och Tripple x,  (1 -10, 2-9, 3-8 osv..)
Block 2: 
5 minutes AMRAP (så många varv som möjligt på utsatt tid):
5 thrusters
5 halo
5 swing
6 burpee m hopp över kb
VILA (3 min)

4 minutes AMRAP:
5 thrusters
5 halo
5 swing
6 burpee m hopp över kb
VILA (2 min)

3 minute AMRAP
5 thrusters
5 halo
5 swing
6 burpee m hopp över kb
VILA (1, 5 MIN)  

Block 3, 20 s på varje övning/sida * 3 varv

Enarmsving höger/ Enarmsving vänster/ snatch höger /snatch vänster / Utfall bakåt höger

/ Utfall bakåt vänster/rodd höger/rodd vänster 


Inga kommentarer: