söndag 18 juni 2017

En följetong!

Det här med att packa den här speciella väskan....bb väskan. Ja, det har inte varit en enkel historia.

Jag har tänkt i veckor att jag åtminstone borde packa den där väskan - så att den står redo.

Och ja, det har inte blivit gjort. Jag vet inte varför egentligen, det har liksom bara inte blivit av.
Jag har väl tänkt att det löser sig ändå.

Men igår fick jag berättat om en hemmaförlossning, där mamman i fråga åkte med ambulans och nykläckt bebis i tshirt och inget annat.

Tänkte att det kan vara bra att åtminstone få med sig några extra trosor.

Så nu så, nu är den nästan packad och klar.

Nu har jag gått in i vecka 36 som gravid så nu är det inte långt kvar. Beräknat datum är den 22 juli.

Så nu kan allt hända!

Och pjuh....äntligen är väskan packad!



Inga kommentarer: