måndag 9 februari 2009

Hallelulja

Gud vad härligt väder, har varit ute på promenad i två och en halv timme. Superduper. Ibland är det ganska bra att jag börjar jobba kl 16, då hinner jag vara ute och njuta och ha det skönt innan jobbet. Ska laga lite mat och få i mig lite energi innan mina instruktörstimmar.

Hade en jättemysig dag igår i alla fall. Nisse fick träffa sin lilla gårdis kompis och vi var ute och pulsade i snön i några timmar. Sen var jag på middag hos Cate med tjejerna. Vi åt jättegod thaimat och drack lite vin. Började prata om att starta företag och så. Väldigt intressant, kanske dags för mig att bestämma mig för hur jag vill ha det i mitt liv. Ska jag stanna här i Oslo eller ska jag röra på mig? Vad vill jag jobba med? Trivs jag med det jag gör, eller är det dags att utveckla sig? Många frågor, inga svar. Än då, skönt att ha något att klura på.

Inga kommentarer: