tisdag 22 juni 2010

Blandat

Det børjar nærma sig hemresa igen. Imorgon susar vi mot skogen. Jag længtar hem, det gør jag alltid på något sætt. Det ær bara det att den hær gången så ska vi ta farvæl. Hur sjutton førbereder en sig till en begravning? Går det?

Sedan ær det midsommar och det ska bli kul att visa DagO hur vi firar det. Så det blir hembygsgården och sedan blir det en cykeltur till Busjøn. Troligtvis.

Sedan vill jag visa Skalet, Haftalunken och ja hela byn. Det ær på något sætt superviktigt før mig att visa mitt Æppelbo. Att han ska førstå vem jag ær, och vart jag kommer från. Varfør Æppelbo ændå har en plats i mitt hjærta, så att sæga.

Hade en superfin helg i Hafjell. Allt från mys, god mat, vin, prinsessbrøllop, fotboll, gocart, storm, sol, klætterpark, minigolf, fiske och yatsy. Så himla hærligt!

1 kommentar:

Sandra sa...

så skoj att ni hade en kanonhelg:)
tror inte man kan förbereda sig för en begravning, men jag tycker att det har varit skönt m alla begravningar jag varit på, det e så fint lixom å man får ett avslut å minnas tillsammans alla fina stunder man haft med den personen...
Tänker på Dig å alla i din familj imorgon!
Kommer till Äppelbo imorgon kväll å åker tillbaka på söndag morgon, så hör av dig om du får någon stund över... :)
Massor m bamsekramar!