torsdag 10 juni 2010

Tjooohooo

Hej på er, ni dær som hittar hit. Va kul att just du tittar in hær,

Det finns så lite tid till att blogga før stunden, dagarna bara rinner ivæg. Jag førsøker hitta balans, men det ær svårt. Det som ær skønt ær att jag har ett lugn ændå på något sætt.

Jag ær numer æven BodyPump instruktør och det ær ju superkul. Utbildningen var en pærs eftersom jag hade varit sjuk dagarna innan och inte var helt frisk. Men det gick bra och jag blev godkænd. Tack och lov. :) Så nu ær det bara att komma och vara med på det också.

Imorgon kommer jag starta dagen ute på CocaCola och ha lite spinning med dem. Sedan kommer jag åka till ett føretag och ha pausgympa, jobba i receptionen och sedan avsluta med 90 min sommarmix spinning. Kul dag. Ser fram emot den.

Sen ska jag susa mot skogen igen. Vill hem till familjen och framførallt till morfar.

På søndagen ær det konsert i Frognerparken. Det ska jag njuta av, hur mycket som helst.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: