söndag 5 december 2010

2:a advent

Det snöar ute och det är lite mindre kallt. Mysigt. Jag och Nisse har varit ut och lekt i snön, busat runt med varandra, pinnar och andra hundar. Han är för söt min hund, jag älskar honom oändligt mycket.

Jag mår utmärkt. Tänk vilken skillnad det är när en fått sova ut och fått lite massage och bara varit.

Yogamassagen var helt underbar. Det var massage, stretch och rörlighet. För mig som jobbar med svensk klassisk massage och har jobbat med tuina/shiatsu så var yogamassagen som en blandning av dessa. Underbart.

Jag var på middag igår, det var helt sjukt. Tapas, supergod mat. Fyllda chillis, dadlar med bacon och så vidare och så vidare. Massor av mat och det var underbart. Trevlig kväll.

Dagen idag, det kommer inte ske någonting. Jag ser på skidor/skidskytte. Det är en perfekt söndag det.

Inga kommentarer: