fredag 29 april 2011

Shit alltså


Ibland glömmer jag bort hur träningsvärk egentligen känns. Ni vet, när en tränar regelbundet så blir det liksom inte samma sak. Jag blev förkyld före påsk så det blev en veckan utan träning. Och så slänger vi in ett nytt bodypump program på det. Det blev en utmärkt mix. Det blev en "aj, jag klarar inte att skratta och vadå går det att gå i trappor"? Då kanske ni förstår att jag hade träningsvärk. En härlig sådan. Det ska liksom kännas lite. Min kropp är inte van att jobba med uthållighetsstyrka utan är väl mer den klassiska urstarka. Jag jobbar numer som BodyPump instruktör. Det är en utmaning för min kropp. Jag kanske är för feg med vikterna, kanske det är dax att köra på? Våga utmana lite. Känna att kroppen får jobba så det ryker? Sluta fega!

1 kommentar:

Lena sa...

Ja bilden är googlad, det är inte jag med andra ord.:)