fredag 29 april 2011

Tiden bara går

Jag har liksom inte hunnit med, eller jo fast jag har inte prioriterat bloggen. Det är ganska naturligt ibland att annat, ja det vanliga livet kommer mellan och är viktigare. Fast det är lite viktigt med det här skrivandet också. Så nu är jag tillbaka.

Det har blivit vår, det har varit påsk och det närmar sig Maj med stormsteg. Underbara tider.

Jag mår bra. Just nu sitter jag här med ett glas rött i handen och mår bra. Gubben är på jobbresa över helgen och jag ska verkligen passa på att njuta av tiden själv. Jag gillart.

Jag är sådan, jag gillar att vara själv emellanåt och få välja. Det är skönt.

Solen skiner fortfarande och klockan är över åtta. Kan det vara så att sommaren har kommit nu, och när "sommaren" egentligen är här - då blir det regn och skit? Ibland funderar jag på om det liksom är förutbestämt hur många soldagar som det ska bli på ett år. Då kan det nog inte vara många kvar? Haha. Det blir nog en fin sommar också, tänk va underbart en drömvår och en drömsommar. Vad ska alla psykologer pyssla med i höst när ingen blir höst/vinterdeppig?

Inga kommentarer: