tisdag 22 oktober 2013

Bokat tid, finally!

Bokat tid hos vårdcentralen, jag är galet trött på att ständigt vara trött.

Tröttheten gör att jag gärna väljer söta saker och  koffein så att jag ska klara av att vara människa eller den Lena jag önskar vara. Glad, social, pigg och full av energi. Gissa vad som händer då? När jag egentligen inte alls vill äta socker? Jo mitt ätstörningsmonster vaknar till liv med full kraft och tycker att livet är härligt. Ångest, må dåligt, inte tycka att jag duger. Har vi hört det här förrut?

Börjar bli väldigt, väldigt trött på det här.

Fast nu har jag en tid hos vårdcentralen där de kan ta lite tester och förhoppningsvis så kan de hitta något som går att åtgärda.Hoppas jag. Om de inte hittar något så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Fast det får jag ta då.

Inga kommentarer: