onsdag 22 oktober 2014

Så mycket bättre

Efter en vecka ledigt från jobbet med massor av kvalitetstid med bara mig själv på ett älgpass i skogen, så mår jag så mycket bättre.

Jag har inte ens ont i kroppen längre. Och det är en så otrolig känsla. Inget man egentligen ska ta för givet, fast hur enkelt är inte det? Att ta saker och ting för givet. Att ta för givet att kroppen ska fungera och inte göra ont?

Hur enkelt är det inte att bara köra på i full fart? Att lyssna fast bara ibland och så plötsligt så tar det stopp.

Hur som helst, jag är superladdad för att få till en så bra höst som möjligt för kropp och själ.

Yoga girl hade ett så bra inlägg på instagram i helgen (tror jag det var) om att inte räkna dagarna som går, utan räkna ner. Att för varje dag som går så är det en dag mindre att leva. Detta för att pusha en att göra det bästa ut av varje dag. Att liksom göra så gott en kan för att det ska bli så mycket MITT liv som möjligt. Hur tänker ni kring det här?

Jag tycker att jag i vardagen låter dagarna rinna på lite för mycket. Jag vill bli bättre på att göra dem lite mer speciella. Måste fundera lite på hur jag enklast kan göra en positiv förändring....




Inga kommentarer: