torsdag 23 juni 2016

Två platser jag vill besöka i sommar!

Vi har snart semester ( i år har vi delat upp det lite, så vi börjar med två veckor och jobbar några veckor för att sedan ha semester igen - första gången, får se hur det är)  och eftersom planerna blev lite ändrade med tanke på att det faktiskt kom in en liten valp i våra liv - så har vi inte så mycket planerat helt enkelt. Den där resan till Island som jag tjatat om så länge, den får bli vid ett senare tillfälle. Den första tiden med valpen är så väldigt viktig.

Två platser jag skulle vilja besöka som är dagsutflykter hemifrån är följande:

Lybergsgnupen, Läs mer här!. Lybegsgrupen har jag besökt en gång tidigare och det är verkligen jättefint med en fantastisk utsikt, men det var många år sedan. Så jag tycker det är dax igen.

Tandövarden, Läs mer här! Har faktiskt inte hört talas om det här innan, tycker dock att det verkar som en mysig tur.


Inga kommentarer: