torsdag 19 december 2013

Massor av tid

Det är konstigt så mycket tid det blir över när jag valt att inte träna. Jag har förstås varit förkyld och vill låta kroppen få den återhämtning den behöver. Igår blev det dock en promenad. Fast det blir plötsligt så mycket tid. Tid att göra andra saker. Sitta i soffan och läsa en bok, laga mat, umgås, städa (skulle jag gjort - det blir kvällens jobb), slå in paket, göra julgodis. Så egentligen så är det ju så att det passade väldigt bra att bli sjuk i jultider.

Nä men allvarligt så är det väl kanske så att jag borde se över hur mycket jag tränar. Kanske inte behöver vara den mängden. Utan se på kvalitet istället. Det som är mitt problem är att jag tycker att det är så himla kul. Jag älskar att träna och ha kul.

Fast jag måste inse att min kropp även behöver ta det lite lugnt ibland.

Inga kommentarer: