onsdag 8 januari 2014

Surt sa räven

Ett litet test.

Det här med ljummet citronvatten ska vara så himla bra har jag plötsligt hittat massor av information om på bloggar och runtomkring. Hej januari och nya löften?

Hur som helst, det intresserar mig.

Det ska vara bra för matsmältningen, immunsystemet, ph-balansen och en massa annat. Och ja varför inte testa?  Framförallt eftersom min mage slutat att vara en vän, känns numer som en fiende!

Här kan man läsa mer: http://tasty-yummies.com/2013/03/18/10-benefits-to-drinking-warm-lemon-water-every-morning/

Så jag ger det en chans. Första gången idag. Och alltså - fy va surt!!! Fast om det gör mig frisk och glad och allt det så är det väl värt det. Provar en stund så får vi se :)

Ska drickas innan frukost. Jag blandade helt enkelt hett vatten med kallt, det ska var ljummet och så i med saften av en halv citron.

Uppfriskande start på dagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du vänjer dig efter hand, promise!

Lena sa...

Ah underbart!