onsdag 25 mars 2015

Efter bara två dagar

Ok, jag är inne på dag 3 nu det är ju trots allt onsdag. Fast hemma, på hemmaplan.

Vilket lugn som redan har infunnit sig.

Och hur mycket bättre jag känner mig när jag får rutiner och att jag får bestämma lite mer över min tid.

För jag har liksom fått in mer jag på bara några dagar.

Rörelse: Börjat dagen med morgonpromenad, inte långt ca 30 min. Fast det är så himla skönt och en så bra start. Lunchpromenad i sol och blåst. Tränat när jag kommit hem och givetvis gått mer promenader med vovven. Frisk luft och endorfiner.

Mat: Frukost, mellis, lunch, mellis och så middag. Och liksom bra grejer, för det känns bra i kropp och själ.

Sen har jag liksom fått myst lite med vovven, städat lite smått, pysslat lite smått.

Så alltså - veckan har börjat galet bra så nu är jag så laddad för resten.

Föresten, gårdagens träning i ladan blev med kettlebells, tabata. Tufft pass med andra ord.

* Hopp med KB
* Clean&press
* Tricepspress på bänk
* Sving - enhands
* Halv turkish
* Utfall med bakre ben på bänk
* Figure 8 to hold
* Thrusters - enhands
* Aeroboxrotationer med gummiband
 

Inga kommentarer: