fredag 13 mars 2015

Några dagar i Italien och Bologna

Jag är på väg hemåt igen, sitter på flyget och gruvar mig lite för bilkörningen hem sen. Först flyg till Frankfurt från Bologna,
sen Frankfurt - Oslo och sen 3,5 timme i bilen mot Äppelbo. Taxin kom halv 9 imorse och jag borde rimligtvis vara hemma cirka 19. 

Lång dag, inte särskilt glamoröst. Fast ändå härligt på något sätt, jag får se och uppleva mycket. 

Vad har jag gjort i Bologna. Jo jag har lärt mig att göra gelato, italiensk glass. En kurs för att redan fördjupa mina kunskaper. Vi säljer nämligen de produkter du behöver för detta, så det är viktigt med bra kunskap. Så på dagarna har det varit fullt upp med gelato skola. 

Kan sammanfatta dagarna med, gelato, prosecco, massor av god italiensk mat, lite shopping och mycket lite träning. 









Inga kommentarer: