måndag 23 mars 2015

Laddat batterierna!

Nu minsann så har jag lyckats vända, ok jag har inte massor av energi. Fast jag känner mig betydligt piggare än på torsdagen och jag känner att jag fick ladda batterierna lite under helgens SPA vistelse.

Selma SPA. Trevligt, mysigt och alldeles lagom. Jag hade nog väldiga förväntningar, det är ju ett hotell som är väldigt omtalat och högt till skyarna i alla fall här hemma. Och visst det var väldigt bra. Dock tror jag även att upplevelsen "dog" lite över att jag faktiskt bor på hotell väldigt ofta. Vilket gör att sådana där delar som blir extra speciellt för många som inte gör det, jag tänker härlig hotellsäng, god hotellfrukost och så vidare - det är liksom inte lika wow längre. Bara för att det i perioder är en del av min vardag och att det nu under hösten varit en hel del hotellnätter.

Behandlingen var bra, poolen och bastudelen var bra - dock trodde jag nog att det skulle vara lite större. Dock undrar jag hur det är där när det är mycket folk? Nu var det nog inte så många där, vilket var skönt. Då fanns det plats och vi behövde inte trängas.

Hade jag haft energi så hade jag gärna varit med på något pass och framförallt testat utegymmet. Det får bli någon annan gång. Nu blev fokus på att slappna av, vilken var det jag behövde.

Så skönt att komma hem lite efteråt och pyssla lite hemma, ta hand om lite blommor som tyvärr inte skötts så bra när jag varit ute och rest, tvätta och bara vara. Nu är jag laddad för en härlig vecka.









Inga kommentarer: