tisdag 1 september 2015

Plötsligt så händer det!

Vi har haft en härlig semester, tänka sig att vi lyckades pricka in 3 veckor med endast en dag utan sol. Måste vara något rekord eller så?

Här är bilder från en av de riktiga höjdpunkterna för oss under semestern.

Städjan och det oväntade frieriet!!

 Underbar dag för en liten fjälltur. Vi har ju inte direkt långt bort, så en dagstripp är fullt möjligt. Cirka 2 timmar med bil så var vi framme i Idre. Lättgånget och soligt. Kunde inte bli bättre! Vi valde att gå den något längre leden för att få så mycket "fjällkänsla" som möjligt.
Dock är det ganska brant på slutet, skönt att få upp pulsen lite. 

 Uppe på toppen!
 Pussar!
 Stenigt uppe på toppen.
 Nisse hade span på en ren där nedanför!
Plötsligt så sker det jag aldrig trodde skulle hända, Roger friade! Eller ja, det hörde inte jag för jag blev så chockad att jag liksom inte förstod något.

Jag satte på mig ringen i alla fall.....

 Sekunder efter frieriet, så inser jag att ringen är lite för lite. Så jag kämpar och kämpar för att få av den av fingret och vips så flög den iväg i stenramlet. Här letar min bästa vän efter den, riktigt Sagan om ringen moment...*my precious*  Han hittade den!! <3 p="">
 Här är när chocken lagts sig, jag var tvungen att ställa fråga "jag sa ja va?"
Sen ville Nisse vara med och dela stunden :) Min lilla familj!! 

Inga kommentarer: