måndag 6 mars 2017

Mars!

Vad hände? Plötsligt är det Mars och jag har hunnit avverka mässor, födelsedag och annat smått och gott i februari.

Men nu är det liksom Mars. Vad står på önskelistan för Mars? 

* Förhoppningsvis en hel del vårvintriga dagar med blå himmel och sol.
* Rolig helg med Alvar&Alice som kommer hänga med oss hela helgen som kommer.
* Många goda juicer från råsaftcentrifugen jag fick av Roger på min födelsedag - gillar känslan av att boosta kroppen med massor av nyttigheter.
* Många promenader, komma ihåg stavar när det är möjligt!
* Fortsätta flowet med träningen.
* Titta över projektet "vi ska föräldrar" med sambon - så att vi har en liten plan med inköp osv. Det känns som en behöver tänkta till lite, iom att vi bor på landet. Det vi behöver, finns inte direkt utanför dörren :).


Jobbmässigt ska jag till Riga på mässa med en kedja,så där kommer jag att befinna mig 19-22 mars.

Ungefär så blir Mars!




Inga kommentarer: