måndag 17 augusti 2009

Nyheter

Jag letar musik för brinnande livet. Nu ska jag återigen försöka finna superbra musik till mina spinningklasser. Det är kul, men oj vilken tid det tar.

I helgen kommer jag gå kurs också. Det blir superskoj. Corebar. Här kan du läsa mer om det om du vill: http://www.coremon.no/. Från och med september så kommer jag få en fast timme i veckan med det. Jättekul med nya utmaningar.

Vi kommer också byta namn och vi kommer ingå i http://www.condis.no/, med två andra gym. Spännande. Vi håller på att renovera lite på gymmet och det känns som att energin är på väg uppåt. Det blir superbra!

5 kommentarer:

petra sa...

har du kollat in passion pit och adrian lux? bara ett tips! <3

Lena sa...

Nope, tack gummeligumsan før tipset!

-per- sa...

Hallå där... Som alltid kanske jag fattar fel..me´n, men kan d va så att de e afroans på G här... faen va ql isf... japp jopp fånt vi si än va d blir för nått...hade tokit så länge...:-)

-per- sa...

condis.no.. ??? Byter ni place åxo lr e ni kvar på sports clubben??

Lena sa...

Nope det blir Corebar och vi kommer vara kvar i samma lokaler, liite uppfräschning bara och byte av namn.