söndag 23 augusti 2009

Sliten tjej

Vilken helg det varit. Fantastisk, men jag är så sliten i kroppen och huvudet. Instruktörskurs och massor av nya intryck. Massor av energi och inspiration. Jag har blivit filmad och fick konstruktiv kritik efteråt. Mycket bra, men oj vad nervös jag var.

Mitt negativa som jag behöver jobba mer med är att jag har ett något svajjigt rörelsemönster. Jag skulle fokusera mer på core och tänka start och stopp i övningarna. Mera teknik träning för mig, med andra ord.

Det positiva var min "fantastiska energi", "du har en energi som ingen annan här". Tack så mycket.

Igår hann jag även med en 30 års fest, som var väldigt trevlig. Tyvärr så var jag tvungen att gå relativ tidigt och göra hemläxa.

Jag är trött och sliten och behöver sova. Ska krypa upp i soffan och bara vara. Sen kan jag tänka mig att jag somnar tidigt.

Summering: Intensiv och härlig helg.

Inga kommentarer: