onsdag 17 oktober 2012

Hälsoundersökning


Egentligen förstår jag ingenting. För jag äter leverpastej,  kött, ägg och liknande regelbundet. Jag får väl öka intaget av broccoli, spenat och annat grönt. Få i mig mer c-vitamin tillsammans med mitt järnintag. Minska på kaffedrickandet.

Konstaterat dåliga blodvärden. Ja men hallå? Vad händer? Dax att boosta kroppen med massa nyttigt. Eller ge den lite extra så där.

Börjar jag bli gammal?

Hm, anledningen till min lilla trötthetsperiod som varat i månader?


Återkommer om vad som händer och om det funkar att öka värdet med kosten eller om jag behöver mera hjälp på traven.

Det är lite löjligt nästan hur "otäckt  jag tycker att det känns. Mycket konstigt att mitt blod inte mår riktigt bra.

Nu gäller det att ta hand om sig själv alltså. Jag säger då det.

Inga kommentarer: