tisdag 10 juni 2014

Träningsplaneringen som aldrig blev av

Hade tänkt planera min träning för den här veckan.

Och vips så är veckan igång och näääää jag gjorde aldrig en planering.

Så vad är rimligt att få till under veckan?

Måndag - igår körde jag bootcamp. Blev fokus styrka, hela kroppen fick sig en genomkörare.

Tisdag -  Hm, här finns det en lucka för träning. Skulle vilja ta fram cykeln, fast jag vill hinna med att måla lite staket också. Cykel är liksom lite tidskrävande om en vill få till ett riktigt bra träningspass. Fast jag behöver ju inte cykla långt. Alternativet är att springa intervaller. Ja, det får det bli!

Onsdag - Sommarfest med jobbet på kvällen med minigolf, mat och dryck. Är det rimligt att få till ett morgonpass eller lunchpass? Jogga lite?

Torsdag - Här ska vi åka mot starten för Vätternrundan (jag är med som coach/langare/mähä. Rimligt med träning med sen kväll dagen innan? Nja, här får jag nog stå över.

Fredag -Här borde det finnas tid att klämma in ett joggingpass, intervallpass eller något annat.Kanske kan plocka med boxhandskarna? Det ska hämtas nummerlappar för de som ska cykla och laddas med energi - dock inte för mig och sambon :)

Lördag - Inte så troligt. Kanske en promenad när vi kommer hem? Promenad är väl inte direkt träning - aktiv vila brukar det väl kallas....

Söndag - Bootcamp kl. 10.

Vill träna mer!!!!!!! :)

Inga kommentarer: