söndag 3 januari 2016

Jag har väl sagt det förrut va?

Älskar dessa underbara promenader ute i naturer. Älskar!

Jag skulle vilja springa fast ni som har hängt med vet att jag sliter lite med mina fotleder och vader. Så promenader är härligt på sitt sätt, lågintensivt och meditativt. Får mig att må galet bra helt enkelt!

Älskar att ta bilder också (det kryper fram nu när stressen lagt sig - kreativiteten som är jag), borde kanske ta tag i det där. Jag har ju en gammal systemkamera, som bara ligger för att jag liksom inte tar mig för. Är väl kanske lite rädd för den på något sätt, har liksom inte satt mig in i hur den fungerar riktigt och då är det väl tydligen enklast att bara låtsas som den inte finns (suck för mig)? Och ärligt talat, de är relativt stora och tunga. Om jag är ute och går så vill jag liksom inte släpa med mig den heller. Undrar hur ni andra gör? Har ni en mindre kamera med er vid aktiviteter?


Inga kommentarer: