tisdag 17 januari 2017

Lite saker som är på gång...

Då är jag i Norge, åkte hit igår. Jag befinner mig som vanligt i Osloområdet.

Det är en dags för en ganska intensiv jobbtid.

Tisdag: Regionsmöte och "minimässa".
Onsdag. Rigga mässa + regionsmöte och "minimässa".
Torsdag:  Mässa hela dagen och middag på kvällen.
Fredag: Kundmöten.
Lördag. Flyger till Italien för årets gelatomässa. Dvs resdag hela dagen.
Söndag: Rimini, mässa.
Måndag: Rimini, mässa.
Tisdag. Rimini, mässa
Onsdag: Resdag - på väg hemåt igen,
Torsdag: Åker mot Lofsdalen - ledig!
Fredag: Lofsdalen - ledig!
Lördag. Lofsdalen
Söndag: Lofsdalen, och åker hemåt igen.

Min plan är att mitt i allt det här, ta det lugnt. Det är extra viktigt för mig nu, att liksom ta det lugnt. Jag har en liten i magen att ta hänsyn till.

Samtidigt vill jag försöka få in lite rörelse och träning, för jag mår bra av det. Det är fullt tillräckligt med korta pass på hotellrummet eller hotellgymmet. Fina promenadmöjligheter i Rimini, längs med stranden.

Lite yinyoga på kvällarna eller meditation. Skärmfri tid efter kl 20.

I Rimini blir det svårt, där det oftast är sena middagar på kvällarna. Så här gäller det att jag känner efter och tar det lite efter dagsform.  Det vill säga, känner efter om jag orkar att vara med på kvällarna eller inte. Ganska självklart egentligen. Men det ligger någon form av förväntning runt det här, som gör att det är lätt att liksom "köra på". Det är kunder som är på plats och gemensamma middagar är ett trevligt sätt att etablera en starkare relation.






Inga kommentarer: