tisdag 10 januari 2017

Planen för veckan....

Jag är på hemmaplan hela veckan.

Ungefär så här ser det ut:

Måndag: Längdskidor efter jobbet  - pjuuuuh vilken pärs det var. Antagligen mått bra av att vila kroppen lite, eftersom jag har sliten överallt. Fick som vanligt skavsår. Inget toppenpass direkt men frisk luft och jag rörde mig.

Tisdag:  Inga planer, ska nog satsa på en långpromenad med hundarna så att de får lite aktivitet.

Onsdag: Vi ska på ultraljud för KUB test mitt på dagen. Tänkte även passa på att ev titta på lite barnvagnar när vi befinner oss i mer stadsmiljö :) Jag jobbar alltså bara halvdag.  . Vill gärna köra ett styrkepass av något slag när vi kommer hem.

Torsdag: Fika med Sandra efter jobbet. Vi brukar bjuda varandra på fika när vi fyller år, på det enda kondiset som finns här. Och det är inte illa, för det är ett jättebra fik! Eftersom hon fyllde år i somras så är det liksom lite på tiden.

Fredag: Vore skönt med träning av något slag, men vi får se hur dagsformen är. Inga direkta planer.

Lördag: Cirkelträning på morgonen. Resten av dagen - oklart. Är sugen på att baka bröd, får se om jag drar igång det projektet. Är alltid sugen på att njuta av solen om den skulle titta fram!

Söndag:  Behöver packa inför lite olika evenemang. Åker på måndagen till Norge för att medverka vid några möten, mässa blir det också, mässmiddag, och så åker jag till Italien på mässa. Sen behöver jag även packa inför vår långhelg i Lofsdalen. Så lite olika typer av packning med andra ord! Gruvar mig lite för det här....men ja, det kommer nog att gå bra bara jag kommer igång! Är alltid sugen på att njuta av solen om den skulle titta fram, så någon uteaktivitet är ett måste!


Inga kommentarer: