fredag 22 februari 2013

Bra saker med hotell

Det blir ju några hotell som jag bor på, det här uppskattar jag:

*Personlig service, tex jag frågar om de kan rekommendera en runda om jag vill ut och motionera lite. Istället för att slänga till mig en karta så ställer de frågor, vad jag vill se, hur länge jag vill vara ute osv. Skit samma att de sedan säger samma sak till alla, huvudsaken är att jag känner att de verkligen bryr sig och vill mig väl. Stort gilla på den! Idag skulle jag egentligen till en utsiktspunkt men jag hade för hala skor.

* Fräsch frukost! Jag är ingen sån där som behöver massa, massa mat för att bli nöjd ( va sjutton jag tar ju alltid samma sak ändå). Vad jag däremot gillar är att det är fräscht, personal som hela tiden fyller på, extra lyx med skivad frukt, smoothie.

* Jag gillar att vissa hotell låter handdukar och täcken vara kvar i dubbelrummet trots att det endast är bokat för en (många hotell tar nämligen bort det andra täcket och handdukar osv). Jag fryser mycket och extra täcket är guld värt!!

* Ljus och fönster!


Inga kommentarer: