onsdag 16 april 2014

Så jäkla skönt

Igår skulle jag måla och börja vårstäda lite.

Och ja. Det gick ju så där.

Jag gick en långpromenad istället med vovven. 1 timme 20 min. Underbart i solen.

Sedan sket jag i TV och jag sket i datorn och lade mig ner i soffan och läste.

Och jag mådde så himla bra.

Jag sov så gott. Vaknade glad.

Så skönt att bara vara jag. Inte all denna information vad alla andra gör hela tiden, som jag tror stressar i slutändan. I alla fall i mitt liv.

Jag vill bli bättre på att logga ut och fokusera på att bara vara jag.

Inspireras av bloggar och bilder (Instagram) stressas av Facebook. Så enklast vore att bara ta bort det från telefonen.Ska jag våga ta steget? Haha, det är ju galet hur det har blivit. För några år sedan så visste jag inte ens vad Facebook  var för något.

Dock är Facebook väldigt bra när det kommer till att marknadsföra sig, dvs. de träningsgrupper jag håller på med. 

What to do, what to do? Finns det någon balansgång?





Inga kommentarer: