torsdag 26 februari 2015

Från norr till...

Vips så befinner jag mig i Stavanger.

Igår tidigt så var det uppstingning i Tromsø. Redan halv 5 var jag uppe och studsade, packade och tog en snabb dusch för att komma igång. Studsa var väl att ta i ska jag väl ärligt säga. Hade dessutom tagit fel på tiden, så flyget gick en halvtimme tidigare än beräknat, så det gjorde att pulsen gick upp lite grann på morgonkvisten.

Försenat flyg, pga att säkerhetskontrollen totalt tappade greppet om alla morgonpigga individer. Kön var längre än längst. Det försenade flyget ledde till att det blev panik för att hinna med det andra flyget från Oslo och vidare till Stavanger. Självklart så var det så långt bort man kan komma från där vi parkerade planet, så en lång springtur blev det. Med supertung väska och roll up. Herregud! Hann med planet i alla fall. Satte mig dock i flyget lite lätt svettig. Det blev dagens träningspass.

Så jag kom fram till Stavanger till slut. Så jag besökte lite kunder, åt lunch, checkade in på hotellet och sen var det food show (mini mässa för en inköpskedja) fram till 20. Full dag igår med andra ord.

Nu ska jag arbeta lite från hotellrummet, ut och besöka lite kunder och sen äntligen klämma in ett träningspass! Det har inte blivit en bra vecka rent träningsmässigt. Måndagen, blev endast en promenad på 40 min, tisdagen 40 min på crosstrainern (ok pass ändå), onsdag - ingen träning, så idag är jag så sugen. På återseende!





Inga kommentarer: