söndag 8 februari 2015

Söndagsmys - livet på landet

Vilken dag det varit, än så länge. Det är sådana här dagar det är stort "jag älskar att bo på landet" känsla. Ni vet, känslorna svämmar över lite, det gör mig lycklig att vara ute! Dagen började med sovmorgon, och en stressfri frukost.

Efter en kort promenad med vovven så blev det en skidtur. Jag har problem med mina vader och fotleder just nu. Efter en behandling på tisdag så har det snarare blivit sämre. Kan vara så, längtar efter nästa behandling. Vinden borde vända.

Så det blev en lugn skidtur där jag fick träna det mentala. Fokus på att njuta i solen istället för att bli arg/besviken på att kroppen inte vill samarbeta fullt ut. Det var härligt, vackert, massa frisk luft och sol.

Och sen blev vi bjudna på utelunch hos brorsan, kölbulle. Så härligt. Så idag har vi fått massor av frisk luft.

Inga kommentarer: