måndag 9 februari 2015

Veckan som kommer

Då är det bara att ladda och hålla i sig. Mässa i dagarna två är på intågande. Vi åker imorgon för att rigga och sen blir det två tuffa dagar med mässa. Det är ju jättekul också förstås, och det är verkligen super för mig som älskar att vara social och i centrum. Fast det som är jobbigt är att aldrig få vara själv, inte ens på kvällen. Det är påfrestande på det viset, jag gillar ju att få egentid och bara vara tyst och i mitt. Det är ju endast under några dagar, så jag vet att det alltid går bra.

Så träningen den här veckan är lite si och så. Eller ja, vi får väl se vad jag får till. Hotellet har lite möjlighet för att träna, så det är fullt möjligt att jag lyckas få till något.  Dagsformen får avgöra vad det blir.

Måndag: Styrkepass i ladan, med lite stång, kb och gummiband.
Tisdag: ? (rigga mässmontern)
Onsdag: ? (mässa)
Torsdag: VILA (mässa och nedplockning av monter och 4 timmar i lastbil)
Fredag: Spinning
Lördag: Cirkelträning
Söndag: ?





Inga kommentarer: