tisdag 19 maj 2015

En nära döden upplevelse!

Igår fick jag behandling, en ny sådan av en ny terapeut. Och jag fick verkligen veta att jag lever.

Någon som har testat dry needling?

Terapeuten använder sig av akupunkturnålar och sticker i triggerpunkter. Om det gör ont? Det gör galet ont. Tårarna rann, svetten lakade och hela kroppen hade "fly för ditt liv" känsla.

Fast om detta hjälper mig, så är det liksom ändå värt det.

Den här behandlingstypen var helt ny för mig, hade faktiskt aldrig hört talas om den. Så jag har googlat lite.

Här kan du läsa mer om du är intresserad Dry needling!

Får se om det hjälper mig att bli bättre, dagen efter behandling så är jag öm och stel i vaderna. Direkt efter behandling så hade jag en öm, krampliknande känsla. Ska tydligen kunna vara så i flera dagar. Känner mig som en tant.

Hoppas det hjälper!


Inga kommentarer: