fredag 10 juli 2015

Återhämtningens vecka

Jag har tagit det så himla lugnt i veckan, verkligen behövt det.

Dragit ner på träningen markant, tagit det extra lugnt med allt, och sovit mycket! Försökt att liksom landa lite.

Hade verkligen behov av det!

Så här har "träningen" sett ut:

Måndag: Promenad och rörlighetsträning 15 min.  Sååååååå typ vila med andra ord :)
Tisdag: Kettlebellspass
Onsdag: VILA (möte på kvällen)
Torsdag: Promenad och rörlighetsträning 15 min. Sååååååå typ vila med andra ord :)
Fredag: VILA (möte ikväll)
Lördag: Cirkelträning
Söndag: VILA

Så fortsätter det även i helgen som ni ser, det betyder att ingen extra träning den här veckan utan jag satsar på cirkelträningen och sen får det räcka så.

Vi ska köra ett ryck med målningen i helgen igen, känner mig laddad för det - mkt på grund av att jag liksom har laddat upp relativt bra under veckan. Tagit igen mig lite!

Perfekt vecka att göra det på också, det har ju verkligen regnat precis hela veckan.



Inga kommentarer: