tisdag 7 juli 2015

Fortfarande helt slut!

Helgens bravader har satt sina spår. Och nu kan man tänka att det handlar om fest och dåligt med sömn. Men nej då, i det här fallet handlar det om intensiva dagar med att måla och sopa/skrapa hus.

Massor har blivit gjort! Vilket är galet härligt och skönt. Vi har en sida kvar av "lägenhetsdelen" som ska rödmålas och så lite vitfärg. Och ja, sen kommer fönstren förstås. Fast det leder framåt liksom, och det är sån härlig känsla att hålla på med det som är vårt. Vår gård liksom! Galen känsla.

Lördag så började jag med träning och sen målade jag från 11 -18 och sen blev det gräsklippning. På söndag så stod vi redo 7:30 för att starta och så tror jag inte vi gav upp för dagen förrän kanske 18? Kommer inte ihåg. Pappa och svärfar hjälpte till på söndagen, så himla snällt!

Igår var kroppen tröttare än tröttast så det blev inte så mycket gjort rent träningsmässigt. Jag jobbade med rörlighetsträning och så blev det en liten promenad och tidigt i säng. Så allt känns bättre idag, men inte är jag helt fräsch inte.

Det sätter sina spår när en tokjobbar som en galning en helg.

Inga kommentarer: