tisdag 14 juli 2015

Nu är jag igång igen!

Igår kväll blev det en härlig cykeltur. Det kändes faktiskt riktigt bra, även om det självklart var riktigt jobbigt. Jag fick till det betydligt bättre med växlarna och tyckte att jag hade ett bra flyt. 3 mil blev det i en härlig miljö. Himla fint att cykla hemifrån, över Storholn, förbi Igeltjärn, över Jofflock och ut vid Navarkölen, tillbaka mot byn (här är en himla kul och backig sträcka på asfalt - kul med racer också) och så hemåt igen. Vägarna består av asfalt, grus och sand. Jofflock är lite knöligt, men om man säger så här - inte direkt  tekniskt. Passar mig som nybörjare perfekt!

Bild tagen i farten, jag ser lite lätt nervös och ansträngd ut. Haha! 

Härliga vägar precis överallt att cykla på, här sand! 


Och så fantastiska Västerdalälven, vid Lissgrandstrand.

Syns lite dåligt kanske, men ville visa mitt red face! Bilden är tagen efter cyklingen, på väg ut för att vattna blommor och gå med hunden. *livetpålandet*.

Inga kommentarer: