måndag 19 december 2016

Julveckan är här!

Igår var det fjärde advent och nedräkningen mot jul har närmat sig. Fast en helt vanlig jobbvecka är det ju också, mitt i nedräkningen.  Jag kommer att jobba i mellandagarna också, så i år känns det nästan som det inte kommer bli någon jul. Får spara lite semesterdagar till nästa år helt enkelt....

Planen för veckan: 

Måndag: Tänkte försöka få till ett bra träningspass efter jobbet. Sen behöver jag packa lite.

Tisdag: Åker till Oslo för kundbesök. Hoppas på en långpromenad på kvällen.

Onsdag: Oslo, kundbesök under dagen. Träningspass av något slag på morgonen eller kvällen. Tar med mig gummiband för ett pass på rummet.

Torsdag: Oslo - heldagsmöte hos Idun. Åker hemåt på eftermiddagen så kommer nog hem på kvällen, förhoppningsvis inte alltför sent. Hoppas hinna ut på promenad med vovvarna i skogen.

Fredag: Jobbar halvdag. Förberedelser för julafton. Gärna något typ av träningspass, tycker det är så skönt inför julen. Gärna kettlebells, det är ju mitt favoritredskap.

Lördag: Julafton. Mysig dag. Startar gärna dagen med någon form av aktivitet ute.  Drömmen är långfärdsskridskor eller skidor. Det är mycket möjligt att det blir en långpromenad i skogen med vovvarna. Vi får se hur veckans väder ser ut. Sen är det fullt fokus på att få "mina uppgifter inför julbordet" klart. Och sen mat och mys med familjen och släkten.

Söndag: Inga planer alls, och det är ju galet skönt. 

Bilderna är från söndagens promenad i skogen, helt underbart!





Inga kommentarer: