tisdag 18 april 2017

Sleep is the best.....

Den här dagen blev inte alls som det var tänkt.

Jag åkte till Oslo inte alltför tidigt, utan gick upp vid kvart i sju och drog iväg när alla morgonbestyr var klara. Som att packa, äta och gå med vovvarna.

Sedan hade jag möte hela eftermiddagen och sedan var planen att jag skulle ta en riktigt lååååång promenad i området vid hotellet. Det är en runda jag brukar passa på att gå när jag är här. Men icke sa nicke. När jag kom till hotellet var jag så trött att det fanns inte på världskartan. Solen sken där ute och jag hade sådan "ångest". Men till slut så somnade jag bara och vaknade halv sju galet hungrig.

Så nu har jag ätit och sitter här och försöker att inte somna om. Men det går nog inte länge till. Jag är väldigt trött idag helt enkelt.

Så min långa promenad och att jag skulle jobba på kvällen, det blev ingenting det!

Imorgon är en annan dag.


Inga kommentarer: