lördag 8 januari 2011

Ja just det

Det ær en helt vanlig lørdag. Jag har trænat. Jag ær liksom igång ordentligt nu, det kænns otroligt bra. Jag æter bra mat och njuter av livet. Det ær så det ska vara. Imorgon ska jag prova på kickboxning också, det ser jag fram emot med skræck blandad førtjusning. Det kommer hur som helst att vara kul och det gillar jag.

Det snøar lite mer eller mindre hela tiden. Med tanke på det, jag ælskar min parkeringsplats i ett garage. Stress att leta parkering och snøkaos och så vidare, sånt dær som sker i en storstad. Nu trycker jag på en knapp och porten øppnar sig och vips har jag parkerat. Herregud va skønt det ær.

Det ær fotboll på tvn nu, DagO favoritlag spelar. Jag ær lite trøtt men samtidigt rastløs. Kanske jag ska ringa en væn och umgås lite?

Skønt med helg.

Inga kommentarer: