måndag 24 januari 2011

Och svaret på frågan är...

Måndagförmiddag. Klockan är snart 12. Jag har fönstret uppe och solen skiner genom gråa moln. Jag har tagit sovmorgon, jag har varit ute med min hund på promenad och jag känner mig trött. Det är ingen skön känsla, jag gillar den inte. Jag tycker om att vara pigg och allert och vara full av energi. Det är så jag brukar vara, mest hela tiden. Jag brukar sprudla. Människor brukar smittas av min energi. Ja inte idag då.

Dagen har bara börjat och jag kan vända det här.

Frågan är om jag måste lita på kroppen och låta mig själv vara trött idag, eller ska jag vända mina tankar och försöka kicka igång kroppen?

Mitt beslut är att jag låter mig själv vara lite trött i några timmar till, sedan så gäller det att kicka igång. Då ska jag som vanligt vara instruktör.

Det måste bli så, jag har inga andra val så att säga.

Det kommer bli en fin dag idag.

Inga kommentarer: